Browsing by Author "Mustafa Gülmez"
Now showing items 1-10 of 10
-
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Kioskların Tüketiciler Tarafından Kullanım Etkinliği Üzerine Bir Pilot Çalışma
Mustafa Gülmez; Figen Koçkaya Arslan (2008)Doğrudan pazarlamanın son yıllardaki en popüler araçlarından biri de kiosklardır. Firmaların tüketicilerle, bulundukları yerden doğrudan ilişkiye geçmeleri kiosklar sayesinde daha rahat ve kolay olmaktadır. Kiosklar; ... -
Hastane Hizmet Kalitesi ve Bir Uygulama
Mustafa Gülmez; Olgun Kitapçı (2008)Geçen on yıl süresince hizmet kalitesinin, müsteri memnuniyeti ve isletme performansı üzerindeki güçlü etkisi yöneticiler ve akademisyenler tarafından arastırılmıstır. Arastırmacılar daha çok hizmet kalitesi ölçümü üzerinde ... -
Internet'in Uluslararası Pazarlamaya Etkileri: Kavramsal Bir Çalışma
Mustafa Gülmez (2007)Son zamanlardaki en önemli gelişmelerden birisi internet üzerinden uluslar arası pazarlama faaliyetlerinde meydana gelen patlama ve buna bağlı olarak global bilgi otobanının ortaya çıkmasıdır. İnternet üzerinde yaklaşık 1 ... -
Internet'te İşletmelere Yönelik Halkla İlişkiler ve Sivas'ta Web Sitesi Olan Kobi'ler Üzerine Bir Uygulama
Mustafa Gülmez (2002)Internet which is kno\vn as a computer network provides information flow and communication. It is now used by millions of people and firms. The changing preferences of customers and increasing competitin force many fırms ... -
Küresel finansal krizin KOBİ’ler üzerindeki etkileri ve uygulanan pazarlama stratejileri
Mustafa Gülmez; Canan Yılmaz; Tuğba Özbölük (2011)Dünyada ve ülkemizde özellikle son yıllarda peş peşe yaşanan ekonomik kriz büyüklüğü ne olursa olsun bütün işletmeleri etkilemiştir. Tanımlayıcı nitelikteki bu araştırmada yaşanan ekonomik krizin özellikle Küçük ve Orta ... -
Markalı Altın Takı Satın Alınmasını Etkileyen Faktörler ve Bir Uygulama
Mustafa Gülmez (2008)Günümüzde önemi giderek artmaya başlayan markalaşma kavramı, altın sektöründe de yaygınlaşmaya başlamıştır. Bundan böyle pek çok tüketici altın takı satın alırken markalı ürünleri tercih eder hale gelmiştir. Bu çalışmanın ... -
Satış geliştirme çabalarının öğretim elemanlarının satın alma davranışları üzerindeki etkilerini ölçmeye yönelik bir araştırma
Şükran Karaca; Mustafa Gülmez (2012)Satış geliştirme, günümüzde üreticilerin olduğu kadar perakendecilerin de ellerindeki ürünleri tüketicilerin satış noktalarında kolayca ve kısa sürede satın almaya karar vermesi için başvurdukları ve sıklıkla satışa dönüşen ... -
Tüketicilerin Yerel ve Ulusal Süpermarket Tercihleri Üzerine Bir Araştırma
Mustafa Gülmez (2009)Türkiye’deki süpermarket piyasası son on yılda hızlı bir şekilde değişiklik göstermiştir. Süpermarket piyasasındaki bu değişiklik hem yapısal anlamda hem de tüketicilerin davranışları ve tercihleri üzerindedir. Bu araştırmanın ... -
Üniversite Öğrencilerinin Gazete Okuma ve Gazete Satın Alma Davranışları: Cumhuriyet Üniversitesi'nde Bir Uygulama
Mustafa Gülmez; Olgun Kitapçı (2004)Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin gazete okuma ve gazete satın alma davranışlarını tespit etmeye yöneliktir. Bu bağlamda, üniversite öğrencilerinin gazete okumada ve satın almadaki tercihleri belirlenmeye ... -
Yatırım teşviklerinin bölgesel kalkınmaya etkileri: Sivas ili örneği
Mustafa Gülmez; İlkay Yalman Noyan (2010)Türkiye’de, ekonomik gelişmeyi hızlandırmak amacıyla bazı faaliyetler teşvik edilmektedir. Özellikle bölgeler arası sosyo-ekonomik gelişmişlik farklarının oldukça önemli boyutlara vardığı ülkemizde, sektör bazında öngörülen ...